dimecres, 1 de setembre del 2021

Tomàquets farcits d'arròs

 


Avui és el meu últim dia de vacances i que millor que acabar-les amb una mica d'humor. Per dinar he fet aquests tomàquets que vaig collir directament de l'hort de la Irene de Camallera, impressionant l'olor que fan i que bons que són. No us podeu imaginar la il·lusió que em fa poder anar de bon matí a l'hort i passejar entre les tomaqueres tot escollint els que més m'agraden. 
Aquesta vegada els he farcit d'amanida d'arròs, aquí us poso tal i com ho he fet jo, però de ben segur que hi ha moltes més opcions boníssimes.

Ingredients: (no poso mides)
  • tomàquets per farcir
  • arròs
  • tonyina
  • barretes de cranc
  • olives
  • enciam
  • maionesa
  • formatge per fer la boca
Preparació:
  1. Buidar els tomàquets, reservar el que traieu de l'interior per afegir al farcit, salar i reservar a la nevera cap per avall perquè vagi traient la mica d'aigua que hagi quedat.
  2. A part bullir l'arròs i deixar refredar. Poseu una mica d'oli perquè quedi més solt.
  3. Quan estigui fred afegir la tonyina, restes de tomàquet, cranc tallat a rodanxetes, les olives tallades i l'enciam ben petitó. Això és el que tenia per casa.
  4. Afegir la maionesa o salsa rosa o senzillament una mica d'oli i reserveu a la nevera.
  5. Quan ja sigui l'hora de menjar omplir els tomàquets amb l'amanida d'arròs i decorar amb les olives i el formatge.