divendres, 14 d’abril del 2017

Bunyols ràpids de iogurt


Tota la meva hiperactivitat diurna se m'acaba quan el sol es pon. Avui a les 6:54 ja no tenia més son, i després de perdre el temps en el llit donant voltes i més voltes m'he aixecat i recordant que avui era divendres sant he decidit preparat aquests bunyols per esmorzar.


Aquests bunyols no tenen res a veure ni amb els de l'Empordà ni amb els de vent, són una recepta ràpida que vaig trobar al facebook i que es fa amb iogurt. Sort de la meva filla que els ha agrait, la resta no saben fer res més que trobar-hi inconvenients, que si massa sosos, que si massa atapeïts....

Ingredients:
  • 2 iogurts grecs
  • 2 ous
  • 2 gots de farina
  • 1/2 got de sucre de llustre
  • 1 culleradeta i mitja de llevat en pols
  • i de collita pròpia una mica d'anís i ratlladura de pell de llimona
  • 1 l d'oli per fregir
Preparació:
  1. En un bol barrejar tots els ingredients amb un batedor de mà.
  2. Escalfar l'oli i amb dues culleretes anar posant petites porcions de massa a l'oli i veureu que ells sols es van girant.
  3. Escórrer l'excés d'oli sobre paper absorvent.
  4. Espolvorejar amb sucre de llustre.