dilluns, 5 de setembre del 2016

Truita de patates i ceba sense ou



Tot i que pugui semblar-ho no m'he equivocat amb el títol, us presento una truita de patates i ceba feta sense ou.


Aquest cap de setmana hem compartit àpats amb la Lucía que és vegana i entre les dues hem preparat aquesta truita substituint l'ou per farina de cigró. 
He de confessar que no era la primera vegada que ho intentava i sempre em quedava massa consistent, però aquest cop, gràcies a la meva ajudant,  va quedar fantàstica, 

Ingredients:

  • 4 patates mitjanes
  • 1 ceba
  • 16 cullerades rases de farina de cigró
  • 30 cullerades d'aigua
  • oli d'oliva
  • sal
Preparació:
  1. Pelar i tallar les patates i la ceba tal i com ho faríeu per una truita normal.
  2. Posar a fregir les patates i la ceba amb abundant oli d'oliva.
  3. Mentrestant preparar la barreja de farina de cigró i aigua, heu d'aconseguir una mescla amb una textura semblant a la de l'ou. Millor anar afegint l'aigua de mica en mica i així si veieu que us en falta sempre en podeu afegir.
  4. Un cop fregides les patates escorre-les i afegir-les a la pasta de farina de cigró. Remenar bé i posar la sal.
  5. En una paella antihaderent i amb una mica d'oli fer la truita, cal deixar-la coure bé, ja que sino us quedarà crua per dins.

1 comentari:

trifasic de baileys ha dit...

jeje jo també l'he feta, la truita vegana per excel·lència. A que queda bonissima?? m'has fet pensar que s'ha acabat la farina de cigró... apuntat a la llista de la compra! petons