dimarts, 3 de febrer del 2015

Pastís de patata amb foie gras


Avui l'Arnau ha aprovat l'examen de conduir i ho hem celebrat amb un sopar adequat per a l'ocasió. Tot i que està dedicat a l'Arnau ell s'ho ha perdut, aquesta setmana no està a casa, així que bon profit!!

Aquest plat el feia la meva mare molt sovint, és ràpida, fàcil, barata i molt bona, us recomano que la tasteu. L'Èlia, que primer em deia que no en volia, m'ha demanat que demà en féssim amb una altra forma, jejeje!!!

Ingredients:

  • puré de patates espès 
  • 1 pot de foie gras
  • 1 cullerada de mantega
  • formatge ratllat
Preparació:
  1. Preparar un puré de patata espès, jo per anar ràpid l'he fet de sobre.
  2. En un bol que pugui anar al microones poseu el foie gras i la mantega i escalfeu durant un minut i  remeneu. Si encara no s'ha fos del tot poseu-ho una altra vegada al microones, no us passeu que es cremaria el foie gras.
  3. Muntar el plat fent una capa de puré, una de foie gras, una de puré i acabeu amb formatge ratllat. 
  4. Ho podeu gratinar.

4 comentaris:

trifasic de baileys ha dit...

oohhh que booo!!! m'encanta aquesta combinació! petons

les receptes que m'agraden ha dit...

Deu ni do! Puré amb foie gras, quina delícia! De luxe! una abraçada guapa!

Gemma ha dit...

jijijij m'encanta la forma de L :)
patat i foie gras, èxit assegurat.

La Cuina de l'Olga ha dit...

Les receptes de les mares.....són les millors!!!!
Petonets,
Olga