dimarts, 22 de juny del 2010

Rotllets de pernil dolç, formatge i prunes


Ja tinc ganes que s'acabi aquest mes de juny, tinc l'agenda plena de festes i activitats, quan no és el futbol és la coral, quan no l'escola.. i si això ho multipliques per 3 fills no s'acaba mai!!

Aquest dissabte entre altres coses teníem una sortida amb els pares de l'escola de l'Èlia, es feia un dinar comunitari on cadascú portava el menjar per compartir. Jo vaig fer aquests rotllets de pernil dolç, formatge i prunes que sempre tenen molt èxit. També es poden fer substituint les prunes per olives o pinya. Són molt ràpids de fer i com que s'han de congelar els pots tenir fets molts dies abans i just abans de servir-los només cal tallar-los a rodanxes.

Ingredients:
  • Pernil dolç una mica gruixut (tants talls com rotllets es vulguin fer)
  • Formatge per untar
  • Prunes sense pinyol

Preparació:
  1. Posar sobre de film transparent un tall de pernil dolç i untar-lo amb el formatge.
  2. Posar les prunes tal i com es veu a la foto i enrotllar el pernil dolç al voltant.
  3. Embolicar el rotllet amb film transparent i posar-lo al congelador.
  4. Abans de servir treure-ho del congelador i tallar-ho a rodanxes gruixudes.

5 comentaris:

mercè ha dit...

M'agrada!, l'apunto, aquests entrants sempre queden bé i el que dius de congelar-ho és una bona opció. Em quedo amb el farcit que has escollit!Bona revetlla!

Visc a la Cuina ha dit...

Jo també els he fet moltes vegades: tens raó, sempre són un èxit, s'acaben ràpid!

Gemma ha dit...

Segur que van tenir molt èxit, és una combinació molt bona i molt vistosa. Els finals de curs són esgotadors, oi? Je je je...
L'opció de la pinya també ha de quedar molt bé.

Alfons ha dit...

És veritat és necessari disposar de molta energia per seguir aquest ritme... sort que aviat son vacances ...i entre mig: revetlles!!
Feliç Sant Joan

ANNAFS ha dit...

Jo n' he fet a vegades però sense les prunes. Trobo que és un bona idea, i me l' apunto!