dimarts, 28 de juliol del 2009

Mousse de xocolata


El dia del meu sant em vaig decidir per fer aquesta mousse de xocolata de postres. Em feia gràcia provar de fer les Tulipes de galeta que vaig aprendre al curs del Caprabo amb La Mireia Carbó i després de donar moltes voltes al farcit que hi podia posar em vaig decantar per aquesta mousse que suposava que agradaria a tothom de la família. La recepta és del llibre de la Mireia Carbó "La cuina salvavides" i és d'aquelles receptes agraïdes que es fa ràpid i que donen molt bon resultat.
Ingredients:
  • 250gr de xocolata per fondre
  • 80gr de sucre
  • 4 ous
  • 125 ml de nata per muntar

Preparació:

  1. Fondre la xocolata trossejada al micrones vigilant que no es cremi.
  2. Muntar a punt de neu les clares i a mesura que vagin fent brumera anar incorporant el sucre a poc a poc en forma de pluja.
  3. Semimuntar la nata.
  4. Afegir els rovells a la xocolata fosa quan aquesta estigui tébia i remenar-ho.
  5. Afegir-hi les clares en dues tungades remenant amb cura de dalt a baix.
  6. Incorporar-hi la nata i barrejar fins aconseguir una mescla homogènia.
  7. Posar la mousse a la nevera un mínim de 2 hores abans de servir.


1 comentari:

Mercè ha dit...

Amb bastant de retard, però felicitats!! ;)
Buff, aquesta mousse de xocolata quina pinta que té!! :) Unes postres a l'alçada de la celebració!
Petons!