diumenge, 23 de juliol del 2017

Botifarra amb nectarines caramelitzades


Avui he celebrat el meu sant amb la família i he descobert un plat fantàstic que de ben segur que ens acompanyarà uns quants dies aquest estiu: botifarra amb nectarines!!!!
La idea me l'ha donat l'Helena, ahir va fer botifarres amb présec i vi blanc, jo per tema d'al·lèrgies he canviat el préssec per nectarines i el vi blanc per negre que és el que m'havia sobrat. No sé com li va quedar a l'Helena, però amb nectarines és impressionant!!!

Us poso les mides que he fet jo per a 8 persones.

Ingredients:
  • 8 botifarres
  • 4 nectarines
  • 1 got de vi negre
  • oli verge d'oliva
  • pebre 

Preparació:

  1. Punxar les botifarres i coure-les en una paella amb un raig d'oli. Deixeu-les que quedin torradetes per tots cantons i reservar.
  2. Pelar i tallar les nectarines a daus grossos.
  3. Coure-les a la mateixa paella de les botifarres amb un rajolí d'oli i deixeu-les caramelitzar i que agafin color.
  4. Abocar el vi negre i el pebre i deixar evaporar l'alcohol i que les nectaries estiguin un pel toves.
  5. Afegir les botifarres, jo les he partit per la meitat, i deixar que cogui tot junt 5 minuts i a taula.
  6. Jo ho he servit acompanyat de mongetes seques que és el plat preferit del meu pare.

3 comentaris:

Jordi ha dit...

celebració de luxe!!!!
Boníssim és poc!!!!
per llepar-se els dits!!!

El pare ha dit...

La carn de porc en general s'avé amb les fruites, aquesta és una molt bona combinació, fa salivar només de veure la fotografia.
Felicitats.

La Cuina de l'Olga ha dit...

UUaauuuu! Que bo! Quina bona combinació! De ben segur que ho provaré!
Per cert....felicitats!
Petonets,
Olga