dimecres, 24 de maig del 2017

Gotets de guacamole i tomàquet



Dissabte 13 vem celebrar els 50 anys del Jordi, no va ser una celebració qualsevol, 80 convidats l'esperaven per fer l'ESCAPE-SHOW i aconseguir el regal sorpresa.

A les 10 del matí començava ESCAPE-FOLCH, un video i un codi per desxifrar eren l'inici de la jornada, l'esperaven una ruta de 4 room escapes on alguns amics l'ajudarien a resoldre'ls, la traca final la festa sorpresa amb tots els convidats i una moto de regal!!!
Des d'aquí un agraïment a tothom que m'ha ajudat, sense vosaltres això no hauria estat possible:
  • Arnau, Marcel i Àlex en l'organització dels room escapes.
  • Teresa aportant idees en l'organització del càtering.
  • Mariona com a cuinera thermomix.
  • Xevi amb les infraestructures.
  • Oriol i Mònica per convidar-lo a dinar.
  • Jordi per aconseguir un espai fantàstic.
  • Sergi. Mireia, Carme, David, Francesc, Mònica i Nats per participar en els room escapes.
  • Èlia per ajudar-me a preparar petits trucs i mantenir el secret durant dos mesos.
  • Maria Mercè per cedir-me una habitació per tunejar-la.
  • Al Francesc per les olives.
  • Al Marc per les maduixes.
  • Al Juan per les croquetes.
  • A la Jana per fer el vídeo.
  • Als voluntaris que veu venir dissabte a la tarda a fer de cuiners, muntar taules, recollir....
  • I als que veu gaudir de la festa, gràcies per ser-hi i col·laborar amb el joc final.


Visca la Música!!!!

M'agrada fer bugada!!!

Un bon dinar!!!!

Bop el manetes!!

Tintes i papers!!!



Aquesta festa per mi ha suposat un repte important, aconseguir fer un càtering sorpresa per 80 persones a la meva petita cuina i ho he aconseguit, amb una bona organització i la thermomix no ha estat tan difícil com imaginava.



Entre tot el que vaig fer he escollit aquests gotets, molt fàcils de fer, bons i decoratius per la combinació de colors. La recepta me la va passar la Teresa.

Ingredients:
  • guacamole (jo el vaig comprar al Mercadona)
  • tomàquet ratllat (també el vaig comprar al mercadona)
  • oli
  • sal
  • pebre
Preparació:
  1. Amanir el tomàquet amb oli, sal, pebre i qualsevol espècie que se'us acudeixi.
  2. Posar el guacamole en una màniga pastissera.
  3. A cada gotet posar una primera capa de guacamole i una segona de tomàquet ratllat.
  4. Es pot servir amb un nacho.