dissabte, 1 de gener del 2011

Trufes salades

BON ANY 2011!!!!
Des de l'any 93 que sempre celebrem el Cap d'any a casa amb els Escolà i els Canals, vam començar 6 i ara ja en som 14!!!
El menú d'aquest any:
croquetes de bolets, magdalenes salades, trufes de formatge i bastonets de pasta fullada
trenetes de gambes i xampinyons
llom a la sal amb salsetes
flam de torró de xixona
raïm de la sort
Pels nens macarrons.
També com cada any vam fer una partida al Tabú on com sempre les dones vam triomfar!!


De mica en mica aniré posant les receptes, avui començo per aquestes trufes salades que em va explicar l'Ascen.

Ingredients: (per 24 trufes)
  • Una tarrina de formatge d'untar (jo ho he fet amb blau)
  • Formatge de cabra de rulo
  • 6 talls de pernil salat

Preparació:

  1. En un bol barrejar el formatge d'untar i el de cabra fins aconseguir una pasta homogènia. Jo vaig afegint el de cabra (també es pot fer amb Roquefort o blau) a poc a poc fins aconseguir el gust desitjat. Deixar refredar a la nevera.
  2. Amb el pernil salat fer un cruixent posant el pernil entre dos fulls de paper de forn i coure al forn o al microones. Triturar a la picadora fins que quedi ben petit.
  3. Fer les boletes de formatge i arrebossar amb el pernil.

8 comentaris:

Ascen Moro ha dit...

T'han quedat xulissimes! I segur que molt bones, com la resta del menú que era de categoria superior!!! Bon Any! Vull veure fotos de la family i sobretot de la neva fillola!

mercè ha dit...

com sempre, m'identifico molt amb la teva cuina, ja ho saps, així que quan he llegit el menú he pensat que m'hi trobaria molt i molt bé entre vosaltres a taula!...ja,ja, en vols 15 pels propers nadals?, fes-me lloc!!!!.UNA ABRAÇADA SINCERA I EL MILLOR PER A TÚ I ELS TEUS CRISTINA!

La cuina vermella ha dit...

Molt bé, quina bona manera d'acomiadar l'any! Gràcies per compartir les receptes. Un petó.

Marina ha dit...

Moltes gràcies per passar pel meu bloc! Tu tens unes receptes fantàstiques. T'afegeixo a la meva llista d'imprescindibles ;)
Una forta abraçada i feliç 2011!!
Marina.

puri ha dit...

Hola, he vist el teu nom a un comentari que has deixat a Eri i he passat a veuret, els entrants molt bons i els cagatios millors, però el que més m'agrada es que sigueu tants i guanyeu les dones al tabú.
Em quedaré una miqueta per aqui per agafar més idees que segur que les trobo.
Un Peto desde cooking lovers
Puri

Miquel ha dit...

me alegro que os lo pasarais bien la nit de cap any y con este menu de lujo hasta para los nens
Que sigais teniendo todos un buen año 2011
una abraçada
miquel

Gemma ha dit...

Caram, quina festassa vau fer! Un menú de luxe :)
Aquestes trufes han de quedar ben bones, ideals per a un aperitiu o un pica-pica amb els amics.
Bon any nou!

maia ha dit...

Hola Cristina, m'apunto aquestes trufes perquè tenen que estar de vici, segur que els sorprendre a casa gràcies a tu. Salutacions