dilluns, 27 de desembre del 2010

Tió de Nadal


La Mònica el dia de Nadal va portar aquesta safata plena de tionets que feien molta gràcia i que ens va agradar molt a tots. Haurieu d'haver vist a l'Èlia intentant fer-lo cagar!!! La Mònica és una artista de la costura, li dones un troç de roba i en un tres i no res l'ha convertit en un vestit, una disfressa, ...., però això de la cuina no li agrada gens, així que aquesta safata em va fer doble il·lusió!


Ingredients:
  • Napolitanes petites de xocolata
  • Bastonets de xocolata (tipus mikado)
  • Galetes maria molt petites (les venen al Mercadona)
  • Llaminadures per fer les barretines i el nas
  • Xocolata de cobertura per decorar i enganxar

Preparació:
  1. Fondre la xocolata al microones i posar-la en una mànega pastissera o en una paperina de paper. La farem servir de cola.
  2. Amb la xocoalata decorar les galetes maria dibuixant els ulls i la boca. Amb una punteta de xocolata enganxar-hi el nas i deixar refredar.
  3. A cada napolitana clavar-hi dos trossets de bastonets de xocolata simulant les cames i amb la xocolata fosa enganxar-hi la barretina i la galeta maria decorada.

9 comentaris:

El cullerot Festuc ha dit...

Ho trobo xulíssim!!!!!!!!!!!
Petunets,
Eva.

Gemma ha dit...

Que divertits! Els trobo molt oringinals, m'apunto la idea per fer-los l'any que ve amb les meves nebodes... queden una monada i són super fàcils de fer ;)

ANNAFS ha dit...

Quina idea més bona, me l' apunto! Han quedat preciosos...

mercè ha dit...

Quins tions més bonics!,m'imagino l'èlia...Realment no hi ha com la imaginació!.M'havia perdut els bombons!, t'han quedat de fàbula!, segur que els va agradar,oi?Una abraçada sincera Cristina i MOLT BONA ENTRADA AL 2011!!!

La cuina vermella ha dit...

Us felicitem família, la vostra és la millor recepta nadalenca que hem vist mai. Us felicitem de tot cor!

Cristina ha dit...

Moltes gràcies a tots pels vostres comentaris i que tingueu un BON ANY!!!!

MaryLou ha dit...

No els havia vist fins avui. Què bonics i originals!!!! els poso a pendents per l'any que ve!!!
Petonets

A peu coix. Núria Sagués ha dit...

Què original!

la.lluna.d.abril ha dit...

M'agrada molt aquesta idea, em deixeu publicar-la al meu blog, amb un enllaç al vostre.
M'agradaria incloure'l com ha idea nadalenca per aquests dies ta dolços...
Una abraçada