dissabte, 30 de juny del 2018

Postre de galetes Oreo


Després de 8 setmanes i aprofitant que ahir era Sant Marcel hem fet la preestrena de la cuina. Les dues setmanes promeses per l'industrial s'han allargat considerablement i encara no sabem fins quan haurem de conviure amb paletes, pols i caos. 
Em passo les tardes endreçant i netejant, no tinc temps per res més, i en aquestes circumstàncies és difícil cuinar, per això 5 hores abans del sopar encara no sabia què fer de postres, vaig entrar al google i vaig posar: postre ràpid thermomix. A la primera entrada vaig trobar aquesta recepta de pastís de galetes oreo en gotets de Velocidad cuchara que m'anava perfecte, una hora abans del sopar amb l'Èlia ho vem deixar preparat a la nevera i vem triomfar.
La recepta és per thermomix, però la podeu fer igual amb unes barnilles elèctriques.

Ingredients: 6 persones
  • 250 gr de nata per muntar molt freda
  • 250 gr de formatge d'untar molt fred (tipus philadelphia)
  • 20 galetes Oreo
  • 40 gr de sucre (a la recepta original posa 140)
  • mini oreos per decorar
Preparació:
  1. Triturar 12 galetes, sense la crema blanca que reservarem. Amb thermomix 6 segons a velocitat 5.
  2. Repartir les galetes triturades en 6 gots.
  3. Netejar el got de la thermomix i posar el formatge ben fred, batre durant 40 segons a velocitat 3 i 1/2. 
  4. Afegir-hi la nata i la crema de les galetes i muntar a velocitat 3 i mig sense temps fins que quedi tot integrat, en el meu cas ho he tingut 30 segons.
  5. Afegir el sucre i si voleu uns cullerada de vainilla líquida i remenar. 
  6. A part trossegeu les galetes restants amb les mans i barregeu-ho amb la crema de fornmatge.
  7. Repartiu amb els gotets i decoreu amb les mini oreo.
  8. Serviu ben fred.




1 comentari:

La Cuina de l'Olga ha dit...

És el que té el Thermomix...que ens dóna un gran cop de mà quan més ho necessitem! Quines postres més bones has preparat!
I...paciència amb les obres a la cuina! D'aquí no res ja no ho recordaràs!
Petonets i molt bona setmana,
Olga