divendres, 11 de juliol del 2014

Cuixes de pollastre rostit pim pam



Dimecres vam celebrar, amb un sopar a casa, l'aniversari avançat d'en Jordi Canals. Després d'un còcktel de pinya de benvinguda, preparat pel Folch, teníem la taula preparada amb un gaspatxo fresquet, una esqueixada una mica insípida, el pollastre amb bolets i un fantàstic pastís de pinya amb les 48 espelmes, i tot regat de bona companyia.



Jordi, els CriJoArMaEl et desitgem per molts anys i molta energia positiva!!!

Com que aquesta setmana he anat de bòlit calia preparar un sopar amb el mínim temps possible, i tot buscant vaig anar a parar al blog Tots a taula on m'esperava aquest pollastre. He de dir que estava una mica preocupada pel resultat, no em podia creure que en tan poca estona i pocs ingredients es pogués rostir el pollastre. El resultat fantàstic, així que ja sabeu, aquí teniu un bon plat, ràpid i econòmic!! 
No feu cas a les fotos, que desmereixen el plat.

Ingredients: (4 persones)
  • 8 cuixetes de pollastre
  • 4 grans d'all
  • farina
  • un gotet de vi ranci
  • herbes aromàtiques: jo he posat llorer, romaní i un canó de canyella
  • oli
  • sal
  • pebre
  • bolets variats
Preparació:
  1. Salpebrar el pollastre.
  2. Enfarinar i fregir a la cassola amb una mica d'oli.
  3. Quan estigui ros afegir els alls laminats, les herbes aromàtiques  i regar amb el vi ranci o brandy.
  4. Deixar coure amb una mica d'aigua uns 15 minuts.
  5. Mentrestant coure els bolets amb una mica de sal en una paella perquè treguin l'aigua i a continuació afegir a la cassola.
  6. 5 minuts de xup-xup i ja podem apagar el foc.

5 comentaris:

Mariona ha dit...

Veus q be un menu casi del tot apte per nosaltres!!! Aixi q quan vulguis venim a fer el tast! Jijiji

Jordi ha dit...

La veritat, no n'esperava gaire d'aquestes cuixetes, i ... estaven per llepar-se els dits.
Un petó a la cuinera ♡♡♡ i moooooltes felicitats Jordi q ja t'atrapo!!!!

La Cuina de l'Olga ha dit...

M'agrada molt lo de "pim, pam"!!!!I la recepta també!!!
Salut!
Olga

MaryLou ha dit...

Molt bones les cuixetes!!!! Felicitats!!!
Petonets

les receptes que m'agraden ha dit...

aquestes receptes són les millors, les de pim-pam! jejeje un petó maca1

"Les receptes que m'agraden"