diumenge, 3 de juliol del 2016

Flors de carbassó farcides de Roquefort


Ahir a la tarda vaig passar un moment a saludar en Wences i la Cuncep i en vaig sortir carregada com si hagués anat al mercat. El seu hort, tot just acabat d'inaugurar, està en plena producció i els enciams, carbassons, mongetes ... ja estan a punt per ser collits.
Quan ja marxava amb la bossa ben plena, la Cuncep ha aparegut amb unes flors de carbassó que ens hem menjat avui ben farcides amb formatge roquefort.


Moltíssimes gràcies família!!!!

Ingredients:
  • flors de carbassó
  • formatge (jo he fet roquefort, però ho podeu fer amb rulo de cabra, brie...)
  • 1 ou
  • farina de galeta
  • sal
  • oli per fregir
Preparació:
  1. Netejar les flors amb molt de compte i treure els pistils.
  2. Farcir cada flor amb una mica de formatge.
  3. Arrebossar amb ou batut amb una mica de sal i la farina de galeta.
  4. Fregir an oli ben calent.
  5. Deixar sobre paper absorbent per treure l'excés d'oli.



3 comentaris:

trifasic de baileys ha dit...

m'encanten, són tan maques!! les vaig provar una vegada del hort de mun pare, i em van semblar tan boniques....pero no n'he cuinat més!! ara m'hi has fet pensar...no crec que n'hi hagi ja, o si? li preguntaré!! petons guapa

La Cuina de l'Olga ha dit...

Ostras, quina passada! M'encantaria provar-les!
Petonets,
Olga

ISABEL ha dit...

Quina pinta!!!!a mi també m'agradaria provar-les.
Es difícil aconseguir les flors de carbassó????
Petons i bon estiu