dimarts, 1 de novembre del 2022

Cheesecake de Nutella


Ahir va ser el meu aniversari, i un dels regals que m'ha fet més il·lusió ha estat el pastís que ha volgut fer l'Èlia, un fantàstic pastís de formatge i nutella que ha agradat a tota la família.



Com ja m'ha passat altres vegades soc desgraciada amb les espelmes, aquesta vegada les vaig comprar amb temps i quan va ser l'hora de posar-les a la bossa per anar a Gaüses el 8 havia desaparegut, em devia caure al sortir de la botiga. Quan he anat a comprar-ne de nou no hi havia cap 5. Així que he bufat una espelma de cada. Espero que no sigui un mal presagi d'aquest nou any.

La recepta és del blog Directo al paladar, senzilla de fer i no requereix forn. 

Ingredients:
  • 125 gr galetes tipus digestive
  • 35 gr de mantega
  • 300 gr de Nutella
  • 350 gr de formatge d'untar
  • 30 gr de sucre glaç
  • avellanes torrades per decorar
Preparació:
  1. Per preparar la base triturar les galetes amb 50 gr de Nutella i la mantega.
  2. Folrar un motle desmuntable d'uns 20 com amb paper de forn i cobrir tota la base amb la massa de galetes.
  3. Reservar a la nevera.
  4. A continuació barrejar el formatge amb 250 gr de Nutella i el sucre glaç. Jo ho he posat al bany Maria i amb una cullera de seguida ha quedat tot integrat.
  5. Abocar la barreja en el motlle i deixar un mínim de 5 hores a la nevera.
  6. Per ajudar a desemmotllar és recomanable posar-lo 30 minuts abans de servir al congelador.
  7. Decorar amb les avellanes picades.