diumenge, 18 de juliol del 2021

Sèpia amb macarrons

 


A mi de sempre m'ha agradat molt escoltar la ràdio, segurament per herència de la meva mare. Quan treballo intento escoltar el Món a RAC1, tot i que les constants trucades i videoconferències m'ho impedeixen la majoria dels dies. Dijous va ser un dia tranquil i vaig poder gaudir de la secció de Fermí Puig, Pilota a l'olla, que va explicar aquesta recepta tan fàcil de fer i bona. La gràcia es que tot es posa a la cassola i sense fer res es va cuinant.
No sé si l'apareça és la que ha de quedar, però a nosaltres ens ha agradat molt.

Ingredients: (jo ho he fet per 2 persones)
  • 1 sèpia
  • 1 pebrot verd
  • 1 pebrot vermell
  • 1 ceba grossa
  • tomàquets xerri
  • 2 grans d'all
  • 2 fulles de llorer
  • 1 got de vi blanc
  • un bon raig d'oli
  • 200 gr de macarrons
  • sal i pebre
Preparació:
  1. En una cassola posar-hi la sèpia tallada a dauets petits, les verdures tallades petitones, els xerris, els alls, el llorer, el vi blanc, salpebrar i un bon raig d'oli d'oliva. Coure tapat durant 45 minuts a foc mig.
  2. A continuació afegir-hi els macarrons, si cal es s'hi pot posar un parell de dits d'aigua, remenar i coure tapat el temps que indiqui el paquet de la pasta.


2 comentaris:

Ammi ha dit...

Son molt senzills de feer i deuen estar molt bons. Els faré.

Cristina ha dit...

A nosaltres ens van agradar molt