diumenge, 3 de novembre del 2019

Pastís de pera


Quan arriba el meu aniversari no tinc altre remei que preparar-me el sopar, el pastís i comprar-ne les espelmes, l'avantatge és que sempre em sembla encertat!!!
Com que aquest any he menjat més peres que mai m'ha semblat adequat fer un pastís de pera i tot buscant per la xarxa vaig trobar aquest pastís de pera i iogurt que ens ha agradat molt.


La recepta és per thermomix però la podeu fer amb un primer.

Ingredients:

  • 6 peres conference
  • 3 iogurts naturals  o de pera
  • 4 ous
  • 170 gr de sucre
  • 70 gr de maizena
  • Un full de gelatina o melmelada d'albercoc o brillantor pastissera
Preparació:
  1. Preescalfar el forn a 180 graus.
  2. Posar al got de la thermomix 4 peres pelades i sense els cors, els iogurts, el sucre, els ous i la Maizena i programar 1,5 minuts a velocitat 3-5-7 .
  3. Untar el motlle de 24 cm amb mantega i omplir amb la barreja.
  4. Pelar i tallar a làmines fines el reste de peres i cobrir el pastís amb molt de compte.
  5. Coure al forn durant 60 minuts.
  6. Deixar 15 minuts més amb el forn apagat i la porta entreoberta.
  7. Un cop fred, per donar més brillantor, fer una capa amb la gelatina o la melmelada.
  8. Jo he posat una mica de xocolata.