divendres, 15 de juliol del 2016

"Montadito" de confitura de tomàquet amb formatge de cabra i pesto


Ahir vem fer sopar-reunió per preparar la festa dels 50 anys del Jordi Canals, que a 4 dies vista encara s'havia d'organitzar el format i el càtering per a una vuitantena de persones!!!!

En principi el sopar d'ahir havia de ser ràpid, uns biquinis i cap a casa que l'endemà treballàvem, però mica en mica em vaig anar animant i els biquinis es van transformar en una taula plena de colors, gustos i textures ben refrescants: coca de tomàquet i ceba, amanida de síndria, formatge feta i cítrics, crema de carbassó amb encenalls de pernil, gaspatxo, boles de pizza, piruletes de salmó, llengües de carbassó, taula de formatges i aquests montaditos de formatge de cabra i pesto. 

La recepta d'aquests montaditos la vaig sentir al Tapias variades de Catalunya Ràdio dissabte passat mentre anava conduint. El programa estava dedicat al tomàquet, un oient va explicar aquesta recepta i de seguida vaig tenir clar que era de les que a mi m'agraden, fàcil, ràpida i bona. Ara que l'he tastat he de dir que no és bona, està boníssima!!!

Ingredients:
  • Llesques de pa o torrades
  • Confitura de tomàquet
  • Rulo de formatge de cabra
  • Salsa pesto
  • Pinyons
Preparació:
  1. En cas de fer-ho amb pa poseu-lo al forn durant 5 minuts o fins que agafi una mica de color daurat.
  2. Posar a sobre de cada llesca una mica de confitura de tomàquet.
  3. A sobre una rodanxa de formatge de cabra.
  4. Gratinar al forn, just perquè el formatge es fongui una mica.
  5. Fora del forn posar una mica de salsa pesto i acabar amb uns pinyons.