dijous, 25 de març del 2021

Lluç a la romana

 


Si a casa pregunto què volen de peix hi ha unanimitat, "barritas Pescanova"!!!! No us podeu arribar a imaginar la ràbia que em fa, jo que m'esforço a cuinar el peix de diferents maneres però ells troben més bones aquestes barretes congelades de peix premsat!!!
Ahir per sopar vaig preparar aquest lluç a la romana que estava boníssim, i diguin el que diguin els meus fills incomparable amb una barreta congelada. Està clar que no tenen paladar, el proper dia peix bullit!!!!!

Ingredients:
  • lloms de lluç sense espines
  • 2 ous
  • farina
  • oli per fregir
Preparació:
  1. Tallar el lluç a porcions al vostre gust i salar.
  2. Posar a escalfar l'oli per fregir.
  3. Enfarinar el peix.
  4. Passar per ou.
  5. Fregir amb l'oli ben calent.
  6. Posar sobre paper de cuina perquè deixi l'oli sobrant.
  7. Jo el vaig servir acompanyat de samfaina.