dijous, 15 d’abril del 2010

Piruletes de xocolata


Avui és el primer aniversari del meu blog, ja fa un any d'aquell dia que mig en broma vaig publicar la meva primera recepta i ara ja en tinc casi un centenar. Des d'aquí vull agrair a la meva família, els crijoarmael, el suport que m'han donat i la paciència per esperar-se a que faci les fotos abans de menjar. Gràcies també a tots els que entreu a visitar el blog i que feu que m'animi a seguir publicant les meves experiències.


Per celebrar aquest primer any i coincidint que avui hem fet un sopar de comiat dels nois i noies alemanys que han estat aquests dies amb nosaltres he fet aquestes piruletes de xocolata que em va ensenyar a fer la Laura, la meva companya de feina amb la que compartim moltes receptes.

PER MOLTS ANYS CriJoArMaEl!!!!!!!

Ingredients:
  • Una terrina de xocolata per fondue
  • Broixetes
  • Boletes de colors o fruits secs .....

Preparació:
  1. Fondre la xocolata seguint les instruccions de la terrina.
  2. Sobre de paper de forn i amb l'ajuda d'una mànega pastissera fer les piruletes.
  3. Afegir les broixetes de manera que toquin la xocolata i decorar.
  4. Deixar a la nevera fins que s'hagin endurit.

13 comentaris:

Gemma ha dit...

Felicitats!!! Ja fa un any??? El temps passa volant!
Has fet unes piruletes que són una xulada, queden fantàstiques per celebrar aquesta ocasió, trobo que fan molta festa, semblen uns focs artificials, je jeje... de festa grossa total!!!!

La cuina vermella ha dit...

Enhorabona i moltes gràcies per fer-nos haver passat un any fantàstic. Teniu un bloc xulissim.
Petons i alegria.

MaryLou ha dit...

Moltes felicitats!!!!!
Tens un bloc molt maco i amb unes receptes de les que m'agraden!!!
Petonets

Fem un mos ha dit...

Moltes felicitats per el Primer Aniversari, les piruletes son fantàstiques i molt de festa, per molts mes anys, que poden seguir gaudint de les teves receptes.
Molts petons

Anònim ha dit...

Moltes felicitats Cristina, pel blog i per les piruletes, t'han quedat super xules. Te n'afago tres! i m'apunto la recepta.
Una abraçada i bon cap de setmana

mercè ha dit...

FELICITATS CRISTINA I FAMILIA!!!
Gràcies per compartir les teves receptes que com saps m'agraden molt i ja n'he "copiat" alguna.Aquestes piruletes són una cucada!i...també penso copiar-la...Espero tornar a veure't aviat!

LA COCINERA DE BETULO ha dit...

Per molts anys CriJoArMaEl.
Unes piruletes espectaculars.
Petons.

Unknown ha dit...

Moltes felicitats i que continuïs donant-nos tantes idees!

Joan Díez ha dit...

Moltes felicitats!! I recorda fer servir els teus companys de feina per que tastin els teus plats!

ANNAFS ha dit...

Felicitats per aquest primer any! I bona manera de celebrarho amb aquestes piruletes tan xules!

El cullerot Festuc ha dit...

Moltes felicitats per asquest 1r any!! passa el temps volant, oi???
Les piruletes segur que van volar! :)
Petunets,
Eva.

josep ha dit...

Cristina,
Moltes felicitats per aquest primer any de bloc. Què per molts anys poguem seguir-te llegint i que facis coses tan divertides i delicioses per a celebrar-ho com aquestes fantàstiques piruletes.
Una abraçada

Mercè ha dit...

Cris, per molts anys pugui seguir llegint les teves receptes!! I aquestes piruletes t'han quedat perfectes! A l'alc,ada de la celebracio!
Petons!